Mark165
|
16.7.20088:49
docela komicke ze ? Hodnota znacky nade vse, na kvalite zbozi nezalezi, znacka je to co prodava. Co na to spotrebitel ? Ten to v principu moc nechape, selskym rozumem to totiz nedava smysl, a tak proste jde a koupi si padelek, dostane presne to co chce a je na tom i to cool logo takze je zcela spokojen. Co na to vyrobce ? ten se muze zblaznit protoze aby dal svemu produktu neco vic nez co maji ostatni, presto ze je to v podstate stale ten samy sutr a kov opracovany priblizne stejne kvalitnim zpusobem, investoval miliony do oblbovaci kampane kde se snazil zmenit vnimani jakehosi loga tak aby ze svych produktu udelal neco vic nez cim ve skutecnosti jsou ... a co na to spotrebitel ? "Ale, at si trhnou nohou !" ... co na to vyrobce ? "No mozna bysme se opravdu meli zase zamerit na kvalitu a marketingove cachry kolem loga si schovat pro nejakou hloupejsi civilizaci". A pohadky byl konec.
Odpovědět0 0
abych pravdu řekl, v klenotech a špercích se moc nevyznám, takže nemohu říct, zda padělek je přibližně stejně kvalitní. U ostatních věcí si však troufám tvrdit to neplatí. Známí již před delší dobou využili aukce na oděvy na obdobné aukční síti u nás v ČR ;) a následně zjistili, že se jedná o padělky. A kvalita tedy rozhodně podobná nebyla, už na látce to bylo vidět, když se dostala člověku do ruky.
Odpovědět0 0